Встановлювати та підтримувати взаємовідносини з зовнішнім середовищем.
Регулювати поведінку персоналу в процесі діяльності підприємства.
Формувати тактичні та оперативні плани поточної діяльності.
Організовувати та контролювати забезпечення підприємства ресурсами, технологіями, виконання рішень.
Мотивувати і стимулювати працівників підприємства.
Формулювати і реалізовувати основні цілі рекламної діяльності, виставок, ярмарків і інших заходів закупівельно-торговельної та комунікаційної діяльності.
Організовувати моніторинг зовнішнього і внутрішнього середовища маркетингової діяльності підприємства та превентивного реагування на зміни його стану.
Організовувати інвестиційну діяльність, бюджетний процес, страхування, кредитування і розрахунки підприємства.